تحت هدایت هنرمند ماریا گراسیا چیوری، شعارهای تیز تبدیل به مجموعه ای از مجموعه های آماده پوشیدن دیور شده است. فصل اول او جشنواره "ما باید همه باید فمینیست ها" راه را معرفی کرد، و پس از آن به دنبال "چهره زنان هنرمند بزرگ وجود دارد؟" بهار 2018. در حال حاضر، کیموری اولین و شاید اولین بار او را معرفی کرد خالکوبی شعار کسب و کار.
طراح به جای اینکه به تیس بچسبد، مدلهای با عباراتی را که در امتداد کلاچهای خود مانند گردنبند ترومب لاییل قرار گرفته است، فرستاده است. در نوشته های سیاه، هر حرفی از نوشته های آندره برتون، بنیانگذار جنبش سوررئالیست و نویسنده مانیفست سورئالیستی کشیده شد. "یکی از دلایلی که من در مورد آن گفتم،" "در ابتدا مسئله فهمیدن نیست، بلکه دوست داشتن" است - یکی از بالا ترین لباس های زیر لباس شطرنجی. بعضی دیگر گفتند: "عاشق شدن به منزل منحرف شده است. Aimes! "-" عشق همیشه قبل از تو است. عشق "- و" L'imaginaire est ce qui تمایل به devenir réel "-" تخیلی چیزی است که تمایل به واقعی است. "
کلمات Breton به خوبی با موضوع کلی این مجموعه مخلوط شده است، که توسط اثر لئونور فیینی سورئالیست الهام گرفته شده و بر روی نقاشی های سورئال و نقاشی های نوری متمرکز شده است. با این حال، پس از فصل جشن کلمات نویسندگان زن، انتخاب Breton تعجب آور است. زنانه یک اصطلاح رایج برای زنان در کار اوست - بخشی از راهنمایی کودکانه به جهان رویاها، بخشی که بیش از حد جنسی است. فینی مناسب تر برای این نام تجاری فمینیست است.
در پایان، البته، زیبایی و گرما لباس چیوری را انکار نمی کند. انتظار میرید که این لباس و تابلو فرش را به زودی ببینید.