وبلاگ شخصی آملیا
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی آملیا و آدرس amelia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 21
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 13
بازدید سال : 47
بازدید کلی : 133
دختران با گل در موهای خود را برای نمایش بهار Rodarte

در اواخر قرن نوزدهم میلادی، پاریس در پایتخت پاریس برای بهار سالن نمایش Rodarte به دلیل دوازده سالگی، کمی ناسازگار بود: اولا باید با شمعهای نفس نوزاد تازه کار که تیم ادییل گیلبرت مدل موهای خود را از دست داده بود، درختچه های سیمی و روبان های ساتن در سایه های صورتی، سیاه و سفید - که اتاق را بیشتر به عنوان یک فروشگاه گل شبیه به یک منطقه آمادگی باند ساخته است. دوم اینکه ما در نزدیکی 3600 مایلی دور از گالری 22 خیابان چلسی بودیم که خواهرها لورا و کیت مولووی معمولا مجموعه هایشان را نشان می دادند. گیلبرت گفت: "ما می خواستیم چیزی جادویی را انجام دهیم، از لوازم موی طبیعی که توسط حیاط سرسبز محل برگزاری الهام گرفته شده اند و توسط طراح گل یاس فا بر اساس L.A.

و جادویی بود. تمام مدل های 50 مدل موی مختلفی داشتند که برای تمیز کردن طول های نابود شده با Bumble و Surme Foam Spray Blow Dry استفاده شد و برای مشخص کردن سایه خاص و برش طلای خالص، توری، لباس های چرمی و چرمی و تفکیک آنها بر روی دیدگاه استفاده شد. گلبرگ های پرنده بهشتی به لبه های آزاد جریان داده می شوند و دسته گل را مانند یک minaudyère برگزار می کنند؛ گل های رنگی، فلزی، کلیپ های کمان شکل به ترتیب با کمربندها و دستبند های دست ساز به همان شکل شکل گرفته است. نفس کودک، که سطوح دیگری را برای نخستین بار در هفته هود مدرن اضافه کرد که در اولین روزهای تابش آفتابی روز پس از باران های سرد، به عنوان هر دو بو و لوازم جانبی در فضای باند، دوباره ظاهر شد. گیلبرت گفت: "مردم می گویند عاشقانه خسته کننده است،" او گفت که او چند رشته های اضافی از گل را به مدل موی کیک ویلمز مدل مو رنگ کرده است. "اما هر دختر در جهان می خواهد مانند این نگاه کند. ما اکنون بیشتر از همیشه دوست داریم. "

تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Formal Dresses Australia Online | Semi Formal Dresses | Evening Wear Dresses | Prom Dresses | Red Prom Dresses | Mother of the Bride Dresses | Homecoming dresses | Cheap Dresses Canada