وبلاگ شخصی آملیا
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی آملیا و آدرس amelia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 21
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 38
بازدید سال : 72
بازدید کلی : 158
چگونه طراحان با استفاده از مدل ریخته گری برای ارسال یک پیام سیاسی

روح اعتراض که از طریق هفته مد نیویورک فرار آشکار در همه چیز را از شعارهایی که لباس به موسیقی است که در پس زمینه بازی آراسته بود، پس از آن طبیعی است که طراحان می کست خود را با آن همان انرژی دم. در حالی که تنوع سنگ محک در طول فصل بوده است، ریخته گری مدیران گاهی اوقات ترکیب مدل فراگیر به عنوان وسیله ای تاکید تم مخالفت سیاسی استفاده شده است. در کولی ورزشی، طراح ریو اوریبه نشان دادن خود را با یک سخنرانی قلبی قبل از ارسال یک سری از خارجی ها جذاب از پس زمینه های مختلف پایین باند خود را به بی خانمان شهری اختصاص داده شده آغاز شد. "اطمینان امریکا نیویورک" کلاه مدرسه عمومی در تصاویر مغلوب ساختن پیشی جستن-یان بازی، اما از نظر آنها در مدل های مانند سد ناتانیل، پسر مهاجران ویتنامی، و پیوند روسیه ادت پائولف تأکید پیام ضد تبعیض مجموعه است.

ضد مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه ریخته گری مستقیم ترین ممکن است از طراح کولینا در Strada هیلاری تیمور، که سخنرانی خود را با مدل های که از کشورهای در لیست ممنوعیت مهاجرت و همچنین کسانی که نگرانی های خود در مورد دولت فعلی به اشتراک گذاشته مورد ستایش قرار داد پر آمده است. به دنبال مدل های خودش را با استفاده از ترکیبی از منابع سنتی و سراغ رسانه های اجتماعی، تیمور هدف از ویژگی های افرادی که فقط به نظر بزرگ، بلکه از لحاظ سیاسی فعال بودند. گرفتن صف حق زمان. "من برای اولین بار تلاش به بازیگران تنها مدل از کشورهای مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوع،" از طریق ایمیل گفت تیمور. "این بسیار دشوار بود، با این حال، از آنجا که ما با انتخاب طیف گسترده ای از مدل های با پیشینه های مختلف قومی، باورها، ایدئولوژی، [که همه آنها] ترس از عواقب در طول این مدت ریاست جمهوری آغاز شده است."

ریخته گری با سیاست در ذهن است یک مفهوم جدید برای تیمور، که در نشان می دهد اختصاص داده شده گذشته به سیاه زندگی ماده جنبش و جنس سیالیت است نیست، اما نتایج انتخابات ایجاد حس جدیدی از اضطرار. او گفت: "به عنوان یک نسل دوم میانه زن مهاجر شرقی، که تا به حال دو سقط جنین، و مشخص شده است تا به امروز هر دو جنس، مدیریت مغلوب ساختن پیشی جستن چشم من باز کرده است به اقدام". مانند بسیاری در مد، تیمور خاص ما در حال رفتن به مقدار زیادی نشان می دهد مدنی حقوق متمرکز در ماه های آینده است. "در این فصل شما طراحان بیشتر و بیشتر گرفتن یک موضع سیاسی، گفت:" تیمور، که مجموعه Balenciaga به برنی ساندرز با مضمون دمنه Gvasalia و اعتراض با مضمون لباس مردانه نشان می دهد رابرت جیمز به عنوان نمونه هایی از مجموعه های که مد با تحویل یک پیام اشاره کرد. "ما در یک حالت بسیار مهم تغییر هستند در حال حاضر و بیشتر ما [انجام دهید، ما بیشتر] می توانید دیگران را تحت تاثیر قرار به عمل آورند."

تعداد بازدید از این مطلب: 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دیدار با طراح لوازم جانبی تبدیل مدل که همه را لرزاند هفته مد نیویورک

این هیچ راز که بسیاری از افرادی که در مد کار می کنند فوق العاده خوب به دنبال است. فرقه از سبک خیابان سردبیران، عکاسان، و سبک به طور یکسان به مدل-اما موقت تبدیل شده است چه اتفاقی می افتد زمانی که استعداد پشت صحنه را به یک باند بزرگ؟ پاسخ را می توان در نیکیتا M'Bouroukounda، یک طراح و لوازم جانبی که در میان چهره های تازه در مربی نشان می دهد سقوط بود پیدا شده است. در هانری بندل، M'Bouroukounda صرف روز خود را ایجاد کیسه های چشم نواز، و در مربی او نگاه زیبا در حالی که مدل سازی آنها. هر چند او اولین طراح برای کار بر روی هر دو طرف از دوربین نیست، سفر M'Bouroukounda از بودن در راه اسکات به جان اف کندی به راه رفتن برای یکی از بزرگترین مارک های جهان فقط ممکن است بهترین داستان کشف هفته مد. در اینجا، او سهام جزئیات.

"در چند سال گذشته از زندگی من در دنیای مد صرف شده است. در سال 2013، من از کالج ساوانا هنر و طراحی که در آن من را مطالعه طراحی لوازم جانبی فارغ التحصیل شد. پس از آن به نیویورک، جایی که من برای اولین بار رئیس من، دیان فون فورستنبرگ ملاقات نقل مکان کرد. من او را در ظاهر BERGDORF گودمن ملاقات کرد من نشان داد تا با یک گردنبند من طراحی شده است، و او از من خواست تا در آمده با نمونه کارها من را نشان می دهد تیم او. به زودی پس از من فرود آمد یک کار طراحی لوازم جانبی وجود دارد.

من به تیم خود را به عنوان دستیار تحقیق مفهوم پیوست و بر روی مفاهیم برای هر فصل کار کرده است. در هفته مد من در واقع لباس پوشیدن بسیاری از مدل با در نمایشگاه مربی راه می رفت! از آنجا که روز DVF من، من مستقل با تیم طراحی کیف دستی هنری بندل، و در حال حاضر مدل سازی شده است! "

در حال کشف شدن

"در آغاز ماه ژانویه این سال، من در قطار به خانه از فرودگاه و پائولو سانتوس عامل من در مدل فورد بود، در حال حاضر، من متوقف به من کارت خود را می دهد و از من خواست به او تماس بگیرید. چند روز بعد من با فورد امضا شد و مستقیما به هفته مد با چیزی جز چند دیجیتال شروع به پریدن کرد، و فقط راه می رفت اولین نمایش بزرگ من برای مربی! "

در تجربه مربی را نشان می دهد

"من عاشق کار با کل تیم مربی. استوارت Vevers، کارل تمپلر، تیم یک ظاهر طراحی شده، همه شگفت انگیز بود! و از همه مهمتر، زنی که در من بر این باور و این فرصت را تنها با چند دیجیتال به من داد و هیچ کتاب اشلی Brokaw را!

ریخته گری خود را هیجان انگیز بود چرا که آن چیزی است که من قبل از تجربه نکرده است. آن را خوب رفتن به آن دانستن در حال حاضر آنچه در پشت صحنه در طول یک نمایش اتفاق می افتد است. من هیجان زده برای دیدن آنچه که این طراحان من هم-در حال حاضر کار بر روی. "

را طراح او را در روند

": تزئینات، گلدوزی، و خم کن کاغذ است که در واقع یک تخصص در هانری بندل راست با شرکت اخبار هر چیزی بزرگ است."

در پیدا کردن تعادل

"من در صنعت برای چند سال بوده است، بنابراین هیچ چیز از من شگفت زده بیش از حد، هر چند که من آن را در حال جالب در طرف دیگر از مد به عنوان یک مدل پیدا کرده اند. [هفته مد است] گیج کننده به خصوص ایجاد تعادل آزاد من کار طراحی و ریخته گری. جالب است ملاقات مدیران مختلف ریخته گری و گرفتن احساس برای سبک خود بوده است. به طور کلی، آن را یک تجربه شگفت انگیز بوده است و من این فرصت را درک! "

تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Formal Dresses Australia Online | Semi Formal Dresses | Evening Wear Dresses | Prom Dresses | Red Prom Dresses | Mother of the Bride Dresses | Homecoming dresses | Cheap Dresses Canada