وبلاگ شخصی آملیا
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی آملیا و آدرس amelia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 21
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 36
بازدید سال : 70
بازدید کلی : 156
آیا می توان با کت و شلوار کتانی پوشید؟ Zendaya اثبات می کند این امکان پذیر است

در صورتی که این یادداشت را از دست ندهید، لباسهای غیر منتظره بازپرداخت شده است. کندال جنر اخیرا در یک شکلات قهوه ای ظاهر شد و ریتا اورا دیروز فقط یک نسخه آهک سبز داشت. در حال حاضر Zendaya زیر کت و شلوار، به طوری که می گویند، در یک نسخه شفاف از خود او، همانطور که امروز صبح در نیویورک دیده می شود. این اولین بار نیست که دختر پوشش دختر جولای از پسران قرض گرفته شده است. او همچنین در طول هفته گذشته در لندن برای مرد عنکبوتی به نام «مرد عنکبوتی: تورهای بازگشت به خانه» با پوشیدن دندانهای لباسشویی با پوستهای دونفره به کار گرفته است.

نگاه امروز یک درس در اجرایی را در اختیار شما قرار می دهد که از سطح زمین می گوید: کلاه های شلوار آدیداس Zendaya، لباس های شیک را به قلمرو قلمرو مد جدید منتقل می کنند. در حالی که همتایانش علامت خود را بر روی شلوارهای سفارشی گذاشته اند، Zendaya به راحتی و به آسانی سست می شود، اما حجم آن را با یک تی شرت سفید کوچک جفت می شود که فلاش موی سر را نشان می دهد. او با یک جعبه تطبیق به طور مرتب در اطراف شانه هایش و با بروشه های گلدار تزئین شده بود - پاپ نهایی رنگی که به نظر می رسید اعلام می کند که قدمت قدمت تابستان را اعلام می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فلورنس ولش به ارمغان می آورد عاشقانه خجالت به روی فرش قرمز در سر به پا گوچی

فلورنس ولش و گوچی یک بازی ساخته شده در آسمان مد هستند. زبان انگلیسی توازن موسیقیدان عاشقانه و راک اند رول در هر دو صدا او و شیوه، یک روش که درست در خط با زیبایی خانه. ولش غالبا به طرح غریب الساندرو میشل هر دو در و خارج از وظیفه تبدیل می شود، و ثابت کرد وضعیت الهه شعر و موسیقی خود را یک بار دیگر در پیش نمایش آکادمی سلطنتی نمایشگاه تابستانی در لندن در اوایل امروز، هنگامی که او بر روی فرش قرمز در یک نگاه تحت پوشش تا از شناور پاییز 2018 مجموعه نام تجاری است.

شبح پیراهن زنانه دامن بلند پر از اضافی چشم نواز بود، مثل ابریشم دستباف گل 3-D و چین یا تاه جزئیات در گردن. مجموعه ای در برابر موتیف گل، توری درج پایین سمت جلو و ساخته شده برای یک بازی جالب در بافت؛ آستین دستبند جزئیات پایین خانه از احساس بیش از حد twee نگهداری می شود. همان اندازه قانع کننده لوازم جانبی ولش شد: چکمه های چرم سفید با تنها سنگ مصنوعی بیرنگ و-rimmed و چرم و مروارید کیسه شب قرمز با ارایش سر گربه قرض که کمی حیاتی لبه.

تعداد بازدید از این مطلب: 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین بدنه رقص از همه زمان ها، از رقص کثیف به سحر و جادو مایک

هم از زندگی خود را داشته اید؟ اگر پاسخ منفی است، هنوز هم به بطور منظم احساس برخی از سحر و جادو که دریاچه سمت وجود دارد. امشب، پس از تقریبا 30 سال، رقص کثیف است گرفتن کشیدن صورت، حسن نیت ارائه میدهد از ABC. به افتخار بازسازی فیلم افسانه ای است، که ستاره ابیگیل برسلین به عنوان بچه و رقاص کلت Prattes به عنوان قلعه جانی، اجازه دهید دوباره برخی از بهترین بدن رقص هالیوود در تمام دوران.

اول، اولیویا نیوتن جان و شخصیت او شرجی شنی، unitard و چرم منحنی با روکش در پایان سال کارناوال Rydell بالا در روغن های پلاستیکی. لیزا، و همچنین عملکرد پمپاژ قلب جنیفر بیلز در فلشدنس، مملو از از legwarmers و گرمکن خاکستری برش، بسیاری از صحنه و لباس هالووین از inceptions خود را در به ترتیب '78 و '83 فنر. این رنه زلوگر به عنوان فوق العاده جوجه اردک باب روز به Roxy هارت در شیکاگو (2002) و جنیفر لوپز به عنوان یک خواننده مکزیکی نمادین در سلنا (1997) وجود دارد. فرقه عضلات شکم شش بسته لوپز، و میلیون دلاری پشت، هستند دلیل کافی برای شروع به حرکت به موسیقی است.

چه کسی می تواند سالن رقص رقص لودگی جنیفر لارنس در کتاب بارقه (2012) فراموش کرده ام؟ هرگز روش آماتور خود ذهن، فیلم ارزش دیدن را اگر فقط برای منحنی سخت کار می کرد او است. و در حالی که جنیفر گری و آسانسور رقص خوبی به دست آورده پاتریک Swayze هنوز به عنوان یکی از مهمترین و در مورد لحظات در تاریخ فیلم صحبت، همیشه زمان برای یک رقص بیشتر وجود دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Formal Dresses Australia Online | Semi Formal Dresses | Evening Wear Dresses | Prom Dresses | Red Prom Dresses | Mother of the Bride Dresses | Homecoming dresses | Cheap Dresses Canada